কি করতে হবে? চোখ বন্ধ করে অনেক ক্ষিদা নিয়ে বাসা থেকে বের হতে হবে, এর পর এই ৬০ টি রেস্টুরেন্ট এর যেকোনো এক টি তে ৫-১৪ই মে এর মধ্যে দুপুর বা রাতে গিয়ে বলতে হবে "রেস্টুরেন্ট উইক" এর স্পেশাল অফার চাই, তাদের তৈরি করা সেরা প্ল্যটার খেয়ে বিল দিতে হবে ৪৯৯, বা ৯৯৯, বা ১৪৯৯, বা ২৪৯৯ টাকা (সব সহ)


বিশ্বের অন্য শহরগুলোর মত ঢাকায় #Foodiez দের জন্য এই আয়োজন #DhakaFoodiez বছরে ২ বার করে থাকে, গ্রামীনফোন এর স্টার গ্রাহকদের জন্য থাকছে এই স্পেশাল অফারের উপরে আরও ১০% ছাড় তবে Glasshouse Brasserie এর প্ল্যটার অফার ৪৯৯ টাকা, Le Meridian এর Latitude 23 এর প্ল্যটার অফার ৪৯৯ টাকা এবং Le Meridian এর Latest Recipe ১৪৯৯ টাকা প্ল্যটার অফার ছাড়া


Restaurant week is a popular concept which has been copyrighted by #Foodiez in Bangladesh, and this is the 2nd edition. So get Hungry and get your freinds and families together #Foodiez, all you have to do is plan how many you want to go

When is DhakaRW2016?

Dhaka Restaurant Week 2016 will take place from 5th May 2016. A full week for you to try as many restaurants as you can, till May 14th.

What does it cost?

All Restaurant platters are priced at Tk 499, 999, 1499 and 2499 including VAT. Check below to see who is participating.

Do I need to book?

Bookings are not compulsory. You can simply walk-in to any restaurants. Bookings are always a good idea however.

 

Presented by

Powered by

Associate

Premium

Featured Foodies

#FeaturedFoodiez is a Brand Ambassador platform for Foodiez who are "Socially followed" for their love and opinion about Food and Restaurants in Dhaka.

Apply for Nomination